lördag 7 maj 2011

2011.05.07

Inatt mådde jag inte så bra och inte heller idag. Det är inget nytt under solen dock, känns som vardag. De dagar som magen fungerar bra är få men glimrar som små, eftertraktade pärlor i mitt minne. 

Idag passade vi på att bada som tokar för maneterna är på lördagsutflykt någon annanstans. Anna och jag puttrade runt i vattnet. Jag hann under loppet av en halvtimma sticka mig på fyra havsborrar (AJAJ)! Anna, som dagen till ära kämpade sig fram i vattnet med flipflop, beslutade sig för att bära mig, så jag skulle slippa gå på botten. Så där traskar Anna med ill-blå flipflops stulna från hotellet som ständigt envisas med att flyta upp till ytan och med ett fullvuxet fruntimmer under armen. Ibland önskar jag att vår resa fanns på film.

Här följer en liten undervattensphotosession för eventuellt intresserade. Vi diskuterade prositution häromkvällen och jag funderade kring om jag som blek västerlänning skulle få några kunder i Vietnam om jag, mot förmodan, beslutade mig för att pröva på den karriärsbanan. Chris trodde inte det skulle gå runt för min business. Jag tar en titt på dessa bilder och förstår plötsligt varför.


Men nöjd är väl jag ändå!







1 kommentar: