onsdag 11 maj 2011

2011.05.11

Hej, hej.
Alfrida heter jag, stolt ägare till världshistoriens kanske största glasögon - EVER!
Stevie Wonder - släng dig i väggen!
Lady Gaga - dina glasögon har inte ett skit mot mina!
John Lennon - här har du ett par RIKTIGA glasögon!


Äntligen, efter mången om och men, hittade vi idag till butiken jag letat efter i 3 månader nu. L'usine, som av oklar anledning gömts ordentligt en trappa upp inne i en smaaaaaal gränd bland massa parkerade mopeder. Snark! Men mig kunde den inte lura! Jag knatade stolt trappan upp och kom ut några hunkor fattigare men ett underbart örhänge rikare. Och, inte att förglömma, ägare av en L'usine-tygpåse, en sån som liksom bah alla typ coola i Saigon har.

Nu stressar vi vidare! Iiiih, so much todoooooe!

Alfrida - numera cool.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar