onsdag 11 maj 2011

2011.05.11

Först drack Anna och jag drinkar och förde djupa samtal. 


Sen drack Chris en något feminin drink. Vi drack likadana allihop. Det var ett hemligt recept. Jag tyckte dock att smaken påminde otäckt mycket om diskmedel.


Sen bytte vi bar och väsnades lite på Le Pub, i närheten av där vi bodde innan, kanske mest för att retas.


Sedan gick strömmen och då försökte Chris tända eld på alkohol i sin egen mun för att höja stämningen. Det blev ingen eld men vi hejjade pliktskyldigt på.


Sen tog jag mina shorts, som plötsligt kändes väldigt korta, och gick hem genom Saigon-natten. Jag köpte en glass i en kiosk och fick av en indisk man frågan om jag var från Australien. Jag nekade vänligt till detta. "Oh, anyways. Very beautiful, very nice", tyckte han. Så, ifall att ni undrar: Jag är inte australiensare men jag är hur som haver ganska okej. Det var en trivsam indier, jag tyckte att han förgyllde min kväll en aning så jag log.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar